Nyheder

Referat fra kaffem?det.d.2/9 ...

Pulszone-beregner

Teampuls - pulszone - beregner
Beregn dine pulszoner


Pace-tabeller

Teampuls - Pace - tabeller
Pace-tabeller - se dem her


Galleri

Teampuls - Galleri
Se mere klik her


Teampuls - Galleri
www.fitnessfritid.dk

Vigtigt..Vi er i rigtig god form.

 

Vi har opbygget en rigtig god form over det sidste års tid og nogen over længere tid. Faktisk er mange i deres livs topform. Vores grundform er også i top.

Når vores grundform, som vi har opbygget med bakkeløb og vintertræning, er i orden, så vil udviklingen til topform også være til stede. Det har vist sig med alle de flotte personlige rekorder

 

Det er nu du skal nyde livet og dine flotte resultater, med restitution.                                                                                  

Det er nu du skal passe på dig selv, med restitution.                                                                                  
Det nu vi skal bevare den gode træningstilstand, med restitution.                                                                               
Det er nu du skal nyde et ekstra glas god rødvin, som fortjent 
 
Vores formkurve har været markant stigende det sidste årstid og derfor er det tid til restitution nu. Trænerteamet vil anbefale at træne uden intervaller de næste 4-5 uger, for jer der lige har toppet formen.
En rolig træningsperiode, der også kaldes restitutionstræning, er et af de vigtigste elementer i alle træningsforløb og grundstenen til topresultater, eller en god form. Du kan ikke bevare din topform uden restitutionstræning.
Restitutionstræning hjælper musklerne med at komme sig hurtigere efter hårde træningspas.
Hvis du springer en rolig tid eller et roligt træningspas over, udsætter du din restitution. En ny trænings-udvikling og nye topresultater vil også udeblive. Vi har behov for pauser, fysisk og psykisk. Behovet er større jo hårdere vi træner eller jo større pres, vi udsætter os selv for.
Med restitutionstræning kan man jo stadigvæk løbe mange gode ture i skoven:
 
Marselisfortrænings-turen
Fugletårnet
Langs vandet til Moesgaard
Bakkeløb i tærræn og meget andet.
Nyd de gode resultater inden du sætter nye mål. Tag evt. en snak med din træner, hvis du er tvivl.
 
Hilsen Trænerteamet.
 
 

Af. Knud Tønner - Teampuls.

 

SideWalk webbureau © - webløsninger og søgeoptimering