Nyheder

Referat fra kaffem?det.d.2/9 ...

Pulszone-beregner

Teampuls - pulszone - beregner
Beregn dine pulszoner


Pace-tabeller

Teampuls - Pace - tabeller
Pace-tabeller - se dem her


Galleri

Teampuls - Galleri
Se mere klik her


Teampuls - Galleri
www.fitnessfritid.dk

Dit udgangspunkt er vigtigst

Lige så snart du begynder at koble en masse intervaltræningen og andre hårde træningspas på din daglige træning, så er det ikke jo ikke helt almindelig motion mere. Det er nogle træningspas som sætter helt andre og større krav til dig og din krop. Det er lige her jeg mener, at der er brug for en træner eller anden kyndig vejledning for at hjælpe dig på rette vej, med rigtig kost og væske og for at undgå skader og overtræning mv.

Når vi sætter mål, der stiller store krav til vores krop, vil det være en kæmpe fordel hvis vi også fokuserer på vores sundhedstilstand. Inden vi starter ud er dit udgangspunkt vigtigst. Det er præcis der vi starter i dag, og det bør det være hver gang. Sundheden og en god træningstilstand er en tilstand, man opnår ved at yde noget for at nå den.


De 3 vigtigste ting for at opnå gode resultater er. Søvn - Kost - Væske.
 
 
 
  Af. Knud Tønner - Teampuls
SideWalk webbureau - weblsninger og sgeoptimering